AEG KF 6000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KF 6000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

CB1 27-08-2008

Een drama. NIET KOPEN.

We kozen dit apparaat vanwege de vormgeving. Het blijkt echter niet geschikt om koffie
te zetten.

Regelmatig schakelt het apparaat halverwege uit. Als er een beetje koffiedrap met
de koffie meekomt verstopt onmiddellijk het deksel van de isoleerkan met als gevolg
dat het aanrecht overstroomt met koffie.
Ook niet onbelangrijk: als het dan lukt om koffie te zetten is het vrijwel onmogelijk
om een kop in te schenken zonder knoeien; er komt een uiterst klein druppelstraaltje
uit deze kan en je moet hem op zijn kop houden om hem leeg te schenken. Het eraf
draaien van de dop helpt maar een beetje.
Als het dan lukt om koffie te zetten en een kop ingeschonken te krijgen is de smaak
ook nog eens beroerd.

De klantenservice/werkplaats van AEG vertelde me dat AEG dit apparaat niet zelf heeft
ontworpen maar dat het aan het assortiment van de eigen espresso-apparaten is toegevoegd
om een compleet te bieden. Men gaf aan dat we het apparaat konden terugbrengen
naar de winkel en dat men de winkel zou crediteren. Dus gezwind teruggebracht (na
enkele maanden modderen).

antoine1 04-02-2008
Geschreven voor: AEG KF 6000

Onlangs ook al een revieuw ingezonden: apparaat gekocht eind dec 2007 in Doetinchem. Het bleek een enorme teleurstelling: zeer langzaam schenkende thermoskan: inschenken gaar gepaard met veel gedruppel en geknoei. Koffie niet warm genoeg en zeer matige smaak. Veel dampvorming tijdens het zetten,dat ook nog veel tijd in beslag neemt.Kortom: zoals al velen gemeld hebben. Voor de winkel niets dan lof: vandaag werd mijn apparaat zonder meer teruggenomen. Heb een ander merk gekozen!

MartinM 04-01-2008
Geschreven voor: AEG KF 6000

De problemen die in de andere reviews worden genoemd zijn in mijn geval 1 op 1 van toepassing, daarom een slechte beoordeling voor dit prachtige (maar ja, ieder sn eigen smaak) apparaat.

margrietha 10-10-2007
Geschreven voor: AEG KF 6000

Jammer wat een tegenvaller! Water blijft in reservoir achter. De aanzetknop slaat af terwijl er nog nauwelijks koffie in de kan zit en het water nog maar deels gebruikt is. Koffie blijft niet echt heet. Vier weken in bezit en AEG vindt het normaal dat je het apparaat moet terugsturen en moet wachten op eventuele reparatie (?)

AEG KF 6000 01-10-2007
Geschreven voor: AEG KF 6000

tijdens de zomervakantie een nieuw koffiezetapparaat gekocht. Keus viel op de AEG KF 6000 vanwege de mooie vormgeving. Na de vkantieperiode het apparaat in gebruik genomen. Al bij de eerste handeing vie op dat het apparaat niet al het water uit hetr waterreservoir nam. Na herhaalde drukhandeling en lukte dit wel. De koffie was minder warm dan ons vorige apparaat dat 15 jaar oud was. Verder kun je de koffie niet schenken zonder te morsen Kortom een slecht apparaat. Inmiddels is het terug naar de winkel. We willen graag ee ander apparaat wantdit is waardeloos

hjav 30-08-2007
Geschreven voor: AEG KF 6000

Dit apparaat ziet er geweldig uit, maar geeft inderdaad wisselende resultaten. De meest storende factor is dat er water achter blijft in het reservoir. Op deze manier slaat het apparaat af en moet je het tot 2 a 3 keer opnieuw aanzetten om te zorgen dat al het water is opgenomen. Design is top, functionaliteit is waardeloos.

JvG 29-08-2007
Geschreven voor: AEG KF 6000

Qua vormgeving mooi apparaat. Hierdoor makkelijk te plaatsen onder (lage) kastjes ivm uitneembaar water en filter gedeelte. Blijft echter regelmatig water achter in reservoir waardoor herstart noodzakelijk is. Temperatuur van koffie blijft onder peil. Thermosfunctie van schenkkan is onvoldoende. Onhandige schenktuit (morsen) bij serveren van de koffie. Kortom voor die prijs een slecht produkt. Teruggebracht naar winkel. Konden niets vinden. De tip was om altijd de 2 knoppen te gebruiken. (wat voor nut heeft de aroma stand dan? ) Blijkt nog steeds niet alle water te gebruiken. Gaat weer terug naar de winkel. Wil geld terug.

hopv 11-08-2007
Geschreven voor: AEG KF 6000

Zeer terleurstellend! De thermoskan blijkt al na een half uur lauwe koffie te geven, na 3 kwartier is de koffie niet meer te drinken. Verder blijft er water in het waterreservoir achter als het apparaat al klaar is. 't Ziet er erg mooi uit, maar is het geld niet waard. We hebben hem bijna 2 weken en teruggebracht naar de winkel. Die gaan nu eerst met AEG in de slag, maar wij willen gewoon ons geld terug! Dit apparaat moet uit de handel, 't belazert je met perfecte functie en dat soort onzin.